Törsdag

Jaha... Torsdag igen, löftet om ärtsoppa och pannkaka ligger som en blöt filt över Sverige.

Mitt ritbord kom igår, men jag fick inte hämta ut det.. Konsumpersonalen ville av någon anledning inte lämna ut paket igår. Idag gör jag ett nytt försök att hämta mitt ritbord, kanske är personalen gladare idag, närmare helgen och allt!

Vi tog en utflykt istället, åkte ut på lövudden, gick runt, fikade och myste på.
I år har jag upplevt hösten som den finaste, mysigaste och skönaste årstiden på året.
Vi har gjort massa utflykter, fiskat, geocacheat eller bara spatserart runt, väldigt härligt att vara ute så pass mycket som vi är!



Igår var jag trött på min lugg, så den åkte bakåt!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej! :) Han fick en leksaks hund i julklapp men vi har skaffat oss en staffe. :) Världens snällaste & goaste lilla hund. Som avgudar mathias dessutom! :)

2010-09-30 @ 11:42:53
URL: http://miichaelaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0