Livet idag.

Fredag igen! Love it!

Dock har jag svin-ont i halsen, jag kan knappt prata, men jag måste ringa CSN, AMS och FK i alla fall... suck!

I helgen kommer min sambos lillasyster upp och ska hälsa på. Jag hade tänkt ta med henne på en shoppingtur med skvallerfika, det var så länge sedan jag träffade henne och det skulle verkligen vara skitmysigt att hitta på något, men jag hörde utav sambons andra syster att hon tänkte röva bort lillasyster till sin tågvagn och stanna där hela helgen... Så jag får träffa söta Susanna en annan gång.. typiskt!

Så då tänker vi åka ut till våran stuga i stället och tröst-äta svamp, nej inga roliga svampar! Bara kantareller!
Min hals säger att jag även ska dricka massa honungsvatten, den gör verkligen ont nu...

Oj! Är klockan sådär mycket?! Jag måste rappa på!
Ska hinna plocka till här hemma, packa, duscha, handla, ringa runt och göra mig klar innan klockan två!!
Oj oj!

Ha en underbar helg allihopa!


Me yesterday..

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas helgen varit bra.

Fin du var på kortet!



Fick ni tag i några kantareller? Vi tänkte ge oss ut idag men det ösregnar ute så man tappade motivationen till att gå länge och leta... Tog en liten runda bara med vovven på 40 min sen fick det vara nog.



Ha en goe kväll!

2010-08-29 @ 15:22:25
URL: http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/
Postat av: sanna

verkligen synd att vi inte hann träffas :/ var inte beredd på att jag skulle få vara i skogen en hel helg..

vi får ta shoppsingen och fika någon gång :-) hoppas du mår bättre snart! Kram!

2010-08-31 @ 17:22:31
URL: http://sskalman.blogg.se/
Postat av: sanna

det var helt ok, behövde liksom inte tänka på hur man såg ut, det hade kunnat vara lite varmare och så :P ja, kanske till slutet av sep, eller nått? :-)

2010-09-04 @ 13:10:32
URL: http://sskalman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0