Coloriez

Kunde så klart inte hålla mig ifrån att leka lite...
Det här photoshop är lite för beroendeframkallande måste jag säga.
Hela tiden kommer man på saker man skulle vilja göra i photoshop, när man tar en bild så vet man minst 10 saker man skulle vilja göra med den bilden redan när blixten bränner iväg.
Har märkt att jag blivit lite skadad med.. när jag står och sminkar mig och tex råkar kladda mascara bredvid ögat tänker jag, äh! lite spot healing brush fixar det där, men icke! Livet är inte lika enkelt som photoshop!





Kommentarer
Postat av: Anna Emanuelsson

det är kul att leka i photoshop ibland :)^^

fin blogg! :D

2010-09-29 @ 18:57:15
URL: http://heeneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0