Dust it!

När jag var till frissan senast så visade hon hur bra Dust it är, det såg verkligen jätte bra ut när hon fixade till min frisyr med hjälp utav Dust it. När jag gör det själv så är det svårt att få rätt mängd tycker jag. Dessutom känns håret väldigt fett efterår, kanske för att jag tar för mycket?
Annars tycker jag att man får en superbra och hållbar volym utav produkten, den kostar inte så fasligt mycket och den verkar vara dryg. Om man lyckas med att ta rätt mängd..

Nu har jag kollat på flera filmer där de använder Dust it, och har nog bara blivit mer förvirrad, i en del filmer säger de att man bara ska använda produkten på skallen (bara på huden som kommer fram i benorna) medans man i andra filmer säger att den endast ska användas på håret... Någon som har några bra tips??

När jag såg filmerna så gjorde de minst 7 frisyrer som såg enkla och snygga ut, hur ska man nu kunna välja vilken man ska testa först? Det lär ju se hyffsat dumt ut om man har alla 7 samtidigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0