Rubrik?!

Nu har jag suttit alldeles för mycket vid datorn igen!!
Och inte har jag fokuserat på skolarbete heller!
Imorgon blir det fokus, fokus, FOKUS!! Om jag ska bli klar någon gång.

Jag har märkt något vidrigt...
När jag sitter för länge vid datorn och koncentrerar mig på något,
till exempel när jag sitter och bildbehandlar, så börjar jag att blöda i ögonen...!?
Först kommer en obehaglig brännande känsla, sedan kan jag se i spegeln att det rinner blod i ögat.
Efteråt har jag röda fläckar hela dagen... Är det normalt?
Kanske man borde ringa och fråga en läkare/optiker?

Hur som helst..
Förutom att jag inte har gjort skolarbete så har jag heller inte dammsugit.
Men, jag har i städat lägenheten i övrigt.
Nu ska jag sminka mig, handla, dammsuga..
Sedan ska jag nog hämta älsk på jobbet och röva bort honom på en utflykt.



Kommentarer
Postat av: /nina

haha jajjamen! ;D Tränar du nåt på etic? :)

hihi nu hittade jag en till blogg att läsa ;)

2010-09-28 @ 16:01:40
URL: http://naijson.blogg.se/
Postat av: sanna

tack, du e söt du me! :-)

synd att det blev nit-lotter :/

Nu i helgen var jag hos pappa ^^ sov dock inte hos honom.. sov hos mit på "g" micke :D hade mysigt och så ^^

Igår piercade jag naveln och färgade håret ^^ idag ska jag klippas ;)

Imorn kommer gäster hit :P

2010-09-28 @ 16:24:58
URL: http://sskalman.blogg.se/
Postat av: sanna

okej :) jag kände bara nålen mot huden sen va det klart :P jag är riktigt nöjd! :D det blev blond igen ^^ kram!

2010-09-29 @ 14:55:38
URL: http://sskalman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0