My new palace!

Jag känner att jag har förändrats så mycket som person sedan jag gjorde min tidigare blogg, det känns lite tröttsamt att alla gamla inlägg var kvar. Så nu tänkte jag börja om på ny kula här i stället.
Egentligen är det inget särskillt som har hänt, jag känner mig bara annorlunda, ser annorlunda ut och beter mig kanske lite annorlunda.

Nuförtiden känner jag mig oftast som en betydligt gladare tjej än jag tidigare varit.
Kanske har det något att göra med att jag lever i ett förhållande jag trivs i? Bor i en lägenhet jag tycker om?
Har två katter som skänker mig många glada skratt? Underbara vänner? En familj som alltid ställer upp?
Nej inte vet jag, men så ser det i alla fall ut..

Så, välkommen till min nya blogg då ;) 



Det här är min nya "back to school" look. ;)

Kommentarer
Postat av: martina jonsson

Du passar jättebra i dessa snygga glasögon.

2010-10-12 @ 14:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0