God morgon!

Som.. ett djur, en lycklig lemur, trippar jag med lätta steg!!!

Men dåså! Då var det morgon igen, ny dag med nya möjligheter!
Eller vad säger ni?

Igår skulle vi ut på cache-jakt...
Vi tog bilen dit gps:en visade, sedan skulle man följa stigen till man kom till en röd stuga.
Så, vi gick, och vi gick, och gick....
Efter att ha gått 4 km i skogen kom vi fram till en väg.. INGEN stuga!
Tur att vi hade fika med oss! Vi knaprade i oss det och vandrade sedan tillbaka till bilen.
Ingen cache, men 8 km skogspromenad!
Sedan kunde vi äta våran kexchoklad med gott samvete!!



Såhär ser jag ut på morgnarna..
Ett under att älsk har stått ut med mig i två år idag!!!


Kommentarer
Postat av: sanna

det blir lätt att hålla reda på ert datum eftersom att det är dagen innan min födelsedag ^^ Gud vad underbart att ni varit tsm så länge :) Och jg vill också ha ett ritbord! :( hihi. Hoppas du mår bra!

Kram, Sanna

2010-11-10 @ 21:27:48
URL: http://sskalman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0