Skärpning!

Nu jävlar är det jag som ska skärpa mig!

För det första har jag handlat alldeles för mycket, visst, just nu har det kanske gått, men en dag kommer jag att önska att jag hade handlat mindre och sparat mer. Så får det bli. Inget mer handlande men mycket mer sparande. Hur låter det? Nu är vinterkläder, regnkläder och diverse tillbehör till våra fritidsintressen inhandlade. Då borde jag inte behöva köpa annat än mat, hygienartiklar, bensin och sånt.
Att jag skriver det här i bloggen borde väl bidra till en press på mig att hålla detta?

För det andra så måste jag ta itu även med det trista skolarbetet, nu har det varit så att jag gjort de roliga skolarbeterna och struntat i de trista/svåra. Slut med det nu! Från och med imorrn är det jag som nöter flash!!

För att peppa mig själv lite... Igår var det ett halvår sedan jag slutade att röka!!! Om ett par kilon har jag nått mitt viktmål, utan att banta eller dra ner på sötsakerna, bara genom massa motion.

Nu gäller det!!!

Kommentarer
Postat av: Neha

Åh tack:D Du får köpa dig en kamera när du har råd:D

2010-09-29 @ 13:23:05
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0