Morrn!

Jaha, då var det morgon igen då..
Tiden bara rusar fram! Jag skulle vilja att den saktade ner litegrann, det känns inte som att jag hinner med mig.

Igår brummade vi iväg till Lögdösjön när karln slutat jobbet, fikade, gick en sväng och hittade cachen!
Det var en härlig eftermiddag i solen och ett bra sätt att fira två-årsdagen tycker jag! Vi har ju hyrt en stuga bl.a för att fira det, men den var inte ledig förrän v.41.
Egentligen, varför ska man fira att man varit tillsammans i två år? På något sätt tycker jag att det låter som att man inte trodde att man skulle vara tillsammans så länge.

Nej, nu ska jag försöka att få lite skolarbete gjort!



Hehe, vad kan ni säga om mig genom min aura?? :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0